Friday 12 October 2012

Pemanis Berkalori Rendah - Tropicana Slim





Pernah dengar tak produk Tropicana Slim ni? Sure ramai yg belum pernah dengar kan?..Kalau sebut Equal pasti semua dah tau. Tropicana Slim ni pun merupakan produk yang digunakan sebagai pengganti gula. Kat bawah ni ada sedikit maklumat mengenai pemanis Tropicana Slim.



Tropicana Slim menawarkan pemanis berkalori rendah yang sihat. Pemanis ini adalah sesuai untuk orang-orang yang mengalami diabetes atau untuk program diet anda.

Pemanis berkalori rendah drp Tropicana Slim ini mempunyai beberapa perasa:-


CLASSIC
Tropicana Slim Classic merupakan pemanis berkalori rendah, sihat dan selamat bagi orang-orang dengan diabetes atau program diet. Gunakan Tropicana Slim Pemanis Klasik untuk menemani masa teh, kopi, susu, jus, minuman lain, dan untuk memasak serta membuat kek.

Satu sudu teh Pemanis Tropicana Slim Classic adalah bersamaan dengan dua sudu teh gula biasa.


LEMON-C
Dengan kesegaran limau, Pemanis Tropicana Slim Lemon-C boleh membuat teh atau jus yang lebih menarik. Selain daripada rasa yang unik, ia juga mengandungi Vitamin C dan akan membantu anda untuk meningkatkan sistem imun badan anda.


DIABETICS
Pemanis Tropicana Slim Tanpa Kalori adalah sesuai untuk pesakit kencing manis. Ia mengandungi kromium picolinate untuk membantu mengawal tahap gula dalam darah anda. Sesuai untuk pelbagai minuman.



ANTIOKSIDAN
Pemanis Tropicana Slim Berkalori Rendah Antioksidan mengandungi antioksidan EDCG daripada ekstrak teh hijau untuk mencegah penuaan awal. Nikmati dengan apa sahaja minuman kegemaran anda.


So, apa lagi jom dapatkan pemanis ini untuk ibu bapa anda yang ada penyakit kencing manis. Say NO to sugar!


Untuk tempahan boleh hubungi True Supreme Sdn Bhd

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Find Us on Facebook