Monday 8 October 2012

Kalau Mudah Tergoda Jangan Baca!

Dah bagi amaran kat atas, jgn marah saya kalau apa2 jadi ye..;-)

Hari ni saya rasa nak share pasal mcm mana nak join Shaklee. Bukan nak ajak u all join tau tapi saja2 nak share. Kalau korang jenis yg mudah tergoda jgn baca, nanti terjebak..;-)

Saya sendiri bukan terjebak tapi menjebakkan diri sebab memang saya sendiri yg isi form dan terus buat payment tanpa perlu "Mommy" saya pujuk2 saya utk join.

Actually, apa yang BEST SANGAT dengan bisnes SHAKLEE ni? Saya sebenarnya start dengan RM75 SAHAJA. Daftar ahli cuma rm75, lepas tu akan dapat memberkit, ada senarai harga produk untuk harga ahli, cara kira BONUS dan macam-macam lagilah. Lepas tu tak pyh la nak simpan stok vitamin sampai ribu riban pastu risau stok tak jalan. Simpan stok pon vitamin yg hot seller tu pon brp la sgt sbb produk Shaklee is extremely within affordable and reasonable price.

So, bila anda SERIUS dengan bisnes ni apa yang Shaklee akan bagi ialah:

1. BONUS dalam bentuk CASH - ni BONUS ni setiap bulan hoccaay...dan dapat dipertengahan bulan lak tu..kira orang lain tengah 'kering' kita ada duit tengah-tengah bulan, memang BEST.

2. BONUS KERETA - ni bila anda capai satu target/ranking tertentu akan dapat CAR BONUS, so bolehlah beli kereta baru kan..kalau nak guna duit ni buat benda lain pun takdak hal punye sbb Shaklee bg cash.

3. PERCUTIAN - ni percutian ditaja SEPENUHNYA oleh Shaklee, VVIP 5 STAR world class tau... Untuk yang beragama Islam anda berpeluang mendapat pakej UMRAH VVIP 5 STAR, hotel dekat dengan masjid, boleh fokus untuk beribadah.. memang BEST bila dapat menjadi tetamu ALLAH ni..

Tapi, apa KELEBIHAN bila mendaftar dengan saya?

Anda akan diberi ACCESS untuk grup fb tertutup kami, yang mana kat situ diberi TIPS marketing dan sales, cara nak buat BLOG, TEKNIK marketing yang betul, cara menjalankan bisnes secara online, 1-1 personal online coaching, knowledge tentang produk, cara nak closing dan lain-lain lagi. Kiranya segala RAHSIA PERNIAGAAN dikongsikan bersama dalam grup ni.
Anda akan diberi access untuk menjadi ADMIN dalam grup EXCLUSIVE customer-customer kami. So, boleh bagi pendapat, sharing tentang produk, pengalaman dan guidance kepada customers.

Setiap minggu atau 2 minggu sekali akan diberi PERSONAL COACHING (ni optional, atas permintaan masing-masing).

Lepas tu kalau awal2 ni anda rasa blur dan tak tau langsung pasal produk, apatah lagi nak cadangkan customer vitamin yg mana, jgn risau sebab saya online 24jam utk membantu, Insyallah...Kita sama-sama bantu membantu, bukan sekadar korang register dgn saya then korang pandai2 nak hidup kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Find Us on Facebook