Thursday 11 October 2012

Apa yang kecoh sangat pasal ESP ni?

Memang pon kecoh. Kecoh seantero Malaysia..mana taknya harga ESP murah sakan..

Shaklee selalunya akan ada monthly promo utk satu produk. Mcm bulan lepas ada promo VIVIX tp kalau korang perasan saya tak bersungguh sgt promo VIVIX ni. Memang VIVIX ni sgt2 bagus, its proven..xtau kenapa saya belum jatuh cinta lg dgn VIVIX, maybe sbb harganya yg agak mahal. Maybe sbb saya belum pernah cuba..sebelum tu pulak Nutriferon, pon sama x teringin pn nk cuba..

Dan dtg bln Oktober, tak sangka Shaklee buat promo ESP. Mmg hari2 status saya psl ESP je kan. Korang yg anti supplement mesti nyampahkan. Actually saya suka sangat dgn ESP ni sebab saya dah cuba dan dah dapat kesan2 positif. Senang citer dh tangkap cintan abis sama ESP ni..ye la mana taknya kalau saya dpt rasa perubahan terutama dr segi kepekatan susu badan saya (ye saya ibu yg menyusu), saya dpt lihat perbezaan rupa susu saya masa susukan Zara dulu, cair je... Zat susu tak dinafikan tetap sama cuma bila pekat baby cepat kenyang. Esp ni pulak ada kalsium, so xdela lenguh2 bdn..and dlm ESP ada lecithin dan leucine utk aku maintain slim (mmg daku dh slim tp kne la maintain)..badan pon rasa bertenaga semacam je..Dan yg aku rasa agk penting juga adalah kulit rasa lembut dan saya rasa kulit makin putih (perasan putih la pulak..)..skrg skin care pon saya cuma pakai facial wash je takde dah krim apa2 atau toner bagai..bersih je kulit..

Atas sebab2 ini la saya rasa bersalah kalau tak Share ngan kawan2. Hari2 status fb psl ESP je. Tambahan harga promo setahun skali je tau. Lain kali paling murah pun bleh beli harga ahli je..so korang jgnla lps kan peluang..jom sihat dan cantik bersama2 saya ye..;-)








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Find Us on Facebook