Tuesday 6 November 2012

Turun 14kg dalam masa 1 bulan lebih dengan LECITHIN

Baca tajuk kat atas ni macam baca tajuk cerita dongeng je kan? Tak pun tajuk cerita khayalan. Ye la, takkanla dalam masa tak sampai 2 bulan boleh turun sampai 14kg?

Okay, begini ceritanya...My friend ni ada masalah hati katanya. Dia pernah kena strok dan daripada cerita dia ni saya pasti kolestrol dia terlalu tinggi sehingga mengganggu perjalanan darah ke otak. Kalau nak tau detail pasal kolestrol ni ada saya ceritakan kat post saya sebelum ini.

Kawan saya ni order Lecithin ni masa bulan September itu ari lepas terbaca status kawan saya yg lagi sorang dapat reduce berat 5kg dalam masa 2minggu dengan hanya makan Lecithin je. So, apalagi dia order la sebotol, ye la bukannya mahal pun, lagipun Lecithin ni banyak kebaikannya yang lain. Boleh baca fungsi Lecithin dalam post saya yang sebelum ini.

Dah dalam sebulan lepas tu saya message la dia nak follow up status. Memang saya selalu follow up customer, depend pada produk apa yg diambil dan selalunya 2-4 mggu lepas customer saya terima barang saya akan follow up. Berikut adalah perbualan antara saya dan kawan saya yg saya dah alih bahasa :-

Saya : N, macam mana? Ada penurunan berat tak?
(Lepas 2 minggu kawan saya ni reply sbb overlook msg saya)
Kawan : Macam mana aku boleh terlepas msg nko ni? Berat aku masa mula-mula makan Lecithin aritu 90kg, tapi lepas raya haji aritu aku timbang dah turun ke 76kg. Macam tak percaya je sebab badan aku tak nampak mengecil lg ni. Nak kena timbang kat tempat lain ni kalau nak confirm.
Saya : Sukanya aku dengar. Nanti nko timbang la lagi sekali nak confirm. Kalau nko nak tahu Lecithin ni memang elok untuk orang yg ada masalah hati.
Kawan : Nanti aku nak order lagi sebab dah nak abis ni.

Alkisahnya begitulah cerita benar ini. Bukan dongeng tau. Berat asal dia 90kg dengan ketinggian lebih kurang 155cm. So logikla dia turun 14kg. Mungkin lemak-lemak dia dulu dan banyak yang dikeluarkan oleh Lecithin.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Find Us on Facebook