Saturday 22 September 2012

Bersama Artis Hollywood di Kedai Kopi Pak Tam

3 orang sahabat sedang minum di sebuah kedai kopi Pak Tam....

Brad Pitt : Aku sekarang ni slalu sakit dada, lepas tu bangun pagi mesti tumit rasa menyucuk2 sampai tak boleh jalan. Tak tau pasai apa..

Johny Deep : Aku pun risau ni sebab minggu lepas aku pergi hospital buat medical check up, skali doktor cakap buah pinggang aku ada masalah. Doktor cakap sebab aku selalu selalu amik ubat tahan sakit, ye la dah migrain; sakit nak buat cmana kan...

Aku : Tu la korang, aritu aku suruh makan vitamin korang tak nak. Tengok aku ni sihat je. Walaupun aku sihat aku still amik vitamin sebab aku tak nak nanti bile dah sakit kena makan ubat.

Johny Deep : Ye la, dulu aku rasa macam membazir je beli vitamin ni. Tapi buah pinggang aku ni lagi mahal kalau nak bandingkan dengan harga vitamin.

Brad Pitt : Eh, aku ni sakit dada ngan tumit, vitamin apa aku patut makan??

Aku : Ok, setahu aku kalau sakit dada ni ada kaitan dengan jantung. So aku cadang ko makan Minyak Ikan atau dgn kata lain Omega Guard. Pastu sakit2 tumit tu ko cuba Ostematrix dan Advanced Joint Health Tablet. Ostematrix tu kalsium dan AJHT tu utk sendi2.

Brad Pitt : huiyoo, macam nutritionist la jawapan kau..

Aku : hehe...

*macam skema je dialog ni..tp tajuk gempak je kan, korang mesti masuk baca sebab tajuk tu..hehe








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Find Us on Facebook