Saturday 8 December 2012

Shaklee bukan "M"eniaga "L"arut "M"alam

Nak share satu post drp kawan Shaklee saya (http://khazanah-shaklee.blogspot.com/?m=1) mengenai betapa bestnya jadi ahli Shaklee, memang saya setuju dengan apa yang dikatakannya. Jom baca..
-----------------------------------------
Korang tau tak kenapa aku beria2 sangat nak bagitau kenapa best jadik member shaklee ni?!!... Sebabnya aku dah join macam2 MLM... nak sebut kat sini tak sedaplah kan...sumenye hampeh!!!... kenapa?! sebab menyusahkan orang, modal beribu, kene pi kelas memalam buta (memang kene marah dek laki la gamaknya), pastu nak jual barang pun susah....So kan kesimpualannya tujuan aku bersama dgn Shaklee ni mmg nak berkongsi apa yg best dgn Shaklee dan memang tidak ada niat or tujuan nak jadikan ia 'MLM' whichh aku memang allergic dgn perkataan "Meniaga Larut Malam' ni...tak sesuai!!! terutama kpd para ibu yg mmg tumpuan kita adalah anak2 dan suami!!!...BETUL TAK?!!...

TAPI... SHAKLEE memang lain... SENANG, MUDAH, RINGKAS, DAN SAMPAI TERUS PINTU RUMAH ANDA!!! DAN TAK PERLU PEGI KELAS MEMALAM BUTA!!!... Aku join sebab mmg amat2 suka dgn produk ni dan hendak berkongsi dgn sume ladies kat luar betapa bestnye vitamin dlm Shaklee... Selain tuh Shaklee telah mengubah persepsi saya yg benci MLM sbb dia bukan mengkayakan sewenang2nya upline kita ke apa ke... U get what u work for... means kita dapat setara dgn usaha kita.... So xde istilah sesiapa di bawah akan tertindas mcm MLM yg lain.... (Sorry laa...mmg MODE MARAH sgt dgn MLM yg lain....) Huhuhu...

Antara Sebab Lain:-
1. Harga jadi ahli RM65 sahaja seumur hidup (lifetime). RM20 once a year utk magazine shj.
2. Tak perlu keluar modal sampai beribu2, RM65 yg kat atas tu shj la modal Shaklee.
3. Boleh order online or order atas talian terus sampai pintu rumah kita.
4. Tak perlu hadir kelas motivasi memalam buta sebab kita ada Group dlm FB yg membantu dalam promosi dan tips jualan.
5. Group support (Sokongan kuat) dari pemimpin secara alam maya dan amat bermotivasi.
6. Kita juga menjual barang yang non-chemical or non-toksin sebab barang Shaklee adalah NATURAL (alam semulajadi) tiada kebimbangan di sini.
7. Of course la ada BONUS utk member.
8. Peluang menunaikan Umrah ... untuk mereka yang berkelayakan.

OK ada faham?!...


Selain tuh BEST SGT JD AHLI SHAKLEE ni sebab:-


Yang bestnya tak payah nak ada minimum purchase untuk maintain membership. Tapi aku percaya korang kalo dah kenal & yakin dengan Shaklee memang tak berpaling dah pada produk lain walaupun yang ada kat farmasi ke kedai ke sebab boleh sampai rumah korang terus dan jugak:-
Shaklee tiada bahan kimia yang berbahaya.
Shaklee adalah biodegradable.
Shaklee dibuat dari bahan2 semulajadi & diproses secara semulajadi.
Shaklee BUKAN SINTETIK!
Shaklee halal dah diyakini.

Jika anda berminat nak jadi ahli Shaklee boleh la hubungi saya. Saya akan personal coaching di awal pemahaman penjualan Shaklee sebab lepas tuh sure korang boleh gerak sendiri. Macam saya!!! Tidak perlu nak duk bawah ketiak leader sepanjang masa sebab dah tau banyak melalui GROUP, leader saya pun Ok je tak kecik hati pun.... hahaha...betul...!!!

-------------------------------------------
So, tunggu apa lagi. Jom la jadi ahli, especially pada yg berminat nak berniaga atau jual shaklee..memang tak menyesal... Hubungi saya tau..

myultravitamin@gmail.com
0196699850 - nurul
Fb page : My Ultravitamin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Find Us on Facebook